Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





fredag 31 maj 2013

Slut på våren...

.....är det ju idag då det är den sista dagen i maj. Tänk imorgon är det sommar ...kan inte förstå det ,,tycker att tiden gått så fort..Jag har inte fixat till uteplatsen än riktigt ..får se om det blir nåt gjort i helgen . Idag börjar vi med kalas hos äldsta dottern ..mannen i familjen fyller år.
Och nästa vecka är det den yngsta dotterns födelsedag.
Jag var ju på kundkväll hos Violan i måndags och  träffade flera kända ansikten ,det var kul 
här är vad jag shoppade :


Lyktor och ljusstakar får man ju aldrig för många av eller hur?
Man kan ju byta och variera också om man inte vill ha alla framme
Satte ljusstakarna  på hyllan för tillfället...nu undrar jag...
jag funderar på om jag ska ta bort allt som hänger under hyllan ...vad tycker ni? 

Önskar er alla en solig och varm  helg
Kram


25 kommentarer:

  1. Jag skriver under på att man aldrig får för många ljusstakar eller lyktor!

    Ha en fin och solig helg/Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Känner likadant...är det verkligen juni imorgon??
    Fin våg du har!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  3. Hallå!
    Härliga saker du fyndat.... =)
    Visst kommer jag på sommar-loppisen...
    Du också, hoppas jag.... jag ska ju ta med
    din termometer!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Fina saker du shoppat!!! Jag tycker att du ska ta bort en del av sakerna och låta det stora hjärtat va kvar plus nåt litet till. Du får säkert till det!!! Det brukar du ju få ;0)
    Ha en bra helg med alla kalas!!! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Fina ljusstakar! Du kunde kanske minska lite på sakerna som hänger :)
    Ha en fin kväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  6. Hej min vän!!
    Fina ljusstakar och fin hylla med!!...jag tycker faktiskt att du ska ta bort sakerna under hyllan....men det är ju en smaksak;))
    Här har vi sommar (så länge det varar)...trevlig helg!!
    Bia

    SvaraRadera
  7. Så fint du har det på hyllan. Tycker du kan minska ner på det som hänger under men ha något av det kvar. Ha en bra helg. Kram Veronica.

    SvaraRadera
  8. Så du köpte dom vita. Hihi, får nog bli sådana nösta gång. Nä ljustakar får man aldrig för mycket av.
    1Önskar dig en skön helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Ja, våren/sommeren går alltid så fort og vare så kort så man må bare nyte så lenge man kan:)
    Herlige bilder du viser i dag
    Klem Merete

    SvaraRadera
  10. Sommaren är här och det är bara att ta emot den med öppna armar. Härligt med lite shopping, så mycket fint.
    Ha en riktigt mysig lördag, sommarens första.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  11. Så mycket vackert du fyndat. Visst är det konstigt men nu är det sommar och om 28 dagar fyller jag 35;)
    Önskar dig en fantastisk dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  12. Ja, nu är det slut på våren. Sommaren har kommit med buller och bång. Härligt! Försöker hinna med och njuta då tiden i maj bara har sprungit förbi. Vad mycket fina saker du har visat upp!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  13. Tänk att det är sommar nu. Man har väntat ända sen nyår och tjolavips så är den äntligen här. :) Underbart.

    Önskar dig en fortsatt fin helg!
    Kramen Ina

    SvaraRadera
  14. Ja men så underbart... Sommaren är här och vi måste njuta varje dag... innan det tar slut...
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  16. Godmorron, hoppas du har haft en bra helg. Jag håller med tiden går alldeles för fort.
    kram Annika

    SvaraRadera
  17. Visst går tiden tokigt fort, önskar det fanns en pausknapp nu så att vi kunde få stanna i sommaren =) Många fina ting som samlats på din hylla. Jag hade nog provat mig fram med sakerna för att se vad som känns bäst, här flyttas det om hela tiden... =)
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  18. Hej! hyllan är fin som den är tycker jag ♥ men som sagt känn efter själv :)) eller fråga maken HI HI nä jag skojar bara..ha en fin Söndag kram jessica

    SvaraRadera
  19. Jag tycker att hyllan ser jättefin ut men jag vet hur det är när man får för sig att förändra.. Det skadar ju inte ibland..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  20. jaa, i denna ljuva sommartid, gå ut min själ och gläds
    där vid. Men nu går det så fort att man inte riktigt hinner med.
    Nu får man tagga ner sig lite.

    lycka till med allt, önskar Hajan

    SvaraRadera
  21. Ja vart Maj mån tog vägen fattar jag inte riktigt! Hyllan är jättefin som den är, tycker jag! Ha nu en fin vecka! Kram Iréne

    SvaraRadera
  22. Det går ruskigt fort nu....
    Har inte heller fått riktigt färdigt på varken uteplats eller altan!
    Din hylla är så fin, men visst är det kul att ändra om och fixa:)
    Kram

    SvaraRadera
  23. Ja... tiden bara svischar förbi. Maj bara försvann liksom :)
    Jag tycker det är fint på hyllan! Men som sagt är det ju roligt att ändra ;)

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  24. Din hylla är jättefin.
    Men det är alltid roligt med lite förändring ;-)
    Nu ska jag fortsätta titta runt i din söta blogg :-)

    SvaraRadera
  25. Oj det er ju en väldig svår fråga... behålla eller ändra... Mmm ja lycka till med att bestämma dig!
    Jag kan inte avgöra om det blir bättre med mindre saker under hyllan då vi inte ser helheten, som du ser där hemma... men efter som du undrar så kan hända tycker du att det är för mycket? Ja frågan er stor... eller inte... Hur som helst så ser det bra ut med lite höjdskillnader på grejerna tycker jag...!? Lycka till med att bestämma dig.
    Ha en fin fortsättning på sommaren ;-)

    SvaraRadera