Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 27 maj 2013

Morsdagspresent

Ja så var det Måndag igen ... jobbarhelgen över och likaså Morsdag.
Denna fina fick jag. Hoppas ni alla haft en fin dag.
Vi kom aldrig iväg till Färgargården i Lördags ..vi var alldeles för trötta både mamma och jag , vi sov istället ,sen väckte hon mig med kaffe och en tårtbit och så iväg till jobbet för kvällspasset.
Idag har jag planterat om ett par tomatplantor som vi har fått och sått  Mangold i denna låda .får se om det tar sig. Lådan är ett hittefynd ...alldeles gratis , kostade ingenting...det gillar vi.
och har ni sett vad dessa har vuxit på så kort tid.
Ikväll ska jag iväg på kundkväll till: Violas romantiska ting
alltid får man sig nåt hem  och så träffar man ju lite bekanta också från bloggvärlden.

Ha en bra Måndagkväll
Kram



26 kommentarer:

  1. Ibland blir det inte som man tänkt, men vilan var säkert välbehövlig. Du vann andrapris i min tävling på bloggen. Grattis :)

    SvaraRadera
  2. Läckert att så i lådan...och vilka rabarber!!!!
    Ha det gott min vän!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Så fin Mors Dag-grupp du fick! Ja, allt växer så det knakar. Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Så fina blommor du har fått,
    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får en fin kväll hos Violan ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Gillar lådan, du.... =)
    Vilken fin blomma du fått också!
    Ha det så roligt på kundkvällen!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Åh vilken fin plantering!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken fin blomma du fick! Men den är du värd ;o)
    Roligt med planteringen i lådan där. Hoppas det tar sig nu.
    Va kul att få åka på kundkväll hos Violan. Det skulle jag oxå gärna göra om jag bara inte hade så jäkla långt att åka.
    Praktfull rabarber där. Du vet väl att du ska ta bort blommorna va?
    Ha en skön vecka nu och hoppas du hittade mycket fint hos Violan.

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  9. Så fina blommor du fick på Mors dag!
    Kul att åka på kundkväll. Därifrån kommer man väl inte tomhänt! Bor du nära Violan?

    Kram och trevlig kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  10. Så vacker blomkorg du fick :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  11. Så nydelige blomster du fikk:)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvaraRadera
  12. Vilken fin present du fick!
    Ha det så trevligt hos Violan och handla massor som du kan visa, hihi!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  13. Vad kul med en kundkväll, hoppas du har kameran med dig;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  14. Hoppas få se Dina fynd! Hade Du roligt?
    Ha en skön tisdag imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Vilken jättefin present du fått!
    Visst är det härligt att se att det växer så mycket nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Så fin korg!
    Kul med kundkväll, hon har mycket fint!
    Har bara sett allt fint på bild, men man får nog försöka få bilen åt det hållet i sommar så man får se lite på riktigt också:)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Vilken fin morsdagspresent!
    Men vad stora rabarber du har :O

    Hittefynd de är de bästa fynden.. fin låda ;)

    Önskar dig en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  18. det var ju en jättefin Morsdags present , det
    är alltid roligt att få sådana gåvor.

    Oh vad roligt det är inte svårt att hitta något hos Wiolan inte, det är så mysigt och trevligt där.

    lycka till med allt

    SvaraRadera
  19. SÅ fint du fick!
    Jag var på FÄrgargården, men det var mindre med utställare och med mindre med besökare. Tror de blivit skrämda av branden
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  20. Så fin present och härligt med marknad. Ha det bra.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  21. Fin mors dag present:)) då hade du väl trevligt antar jag:) :) kramis på dej/Gunilla

    SvaraRadera
  22. Fin present och det låter som det blev en bra dag.
    Önskar dig en riktigt härlig onsdag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  23. Jättefin morsdags grupp du fick.
    Härligt med marknader, du hittade säkert en hel del hos Viola som har så mycket fint.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  24. Vilka fina blommor du fick på mors dag!

    Hoppas ni hade det trevligt på kundkvällen hos Viola!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  25. Underbar morsdagspresent,visst är det väl lite mysigt med morsdag jag tycker man skulle ha det oftare för vi är ju ändå mammor livet ut....:)))))

    Kraaaaam till dig fina du!!

    SvaraRadera