Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





lördag 25 februari 2012

Min Vinst

Hejsan tittar in lite så här på Lördagskvällen då förmodligen de flesta sitter framför  Melodifestivalen nu,
men jag vill så gärna visa er min fina Vinst jag fick från Ett Vitare Hem 

Har också bakat skorpor (med citron o lakrits ......så goda) man kan äta dom som godis nästan......fast det äter ju inte jag nä...mer än glass på Lördagen förstås.Gjorde ett par med kanelsmak också.
Här ligger dom i burken i väntan på kaffet

                     Ni får en bukett med Tulpaner också .......vårens tecken , om ni tycker vattnet ser konstigt ut så har ni rätt.......vattnet hade tagit slut idag utav nån anledning och när vi fick igång det så var det inte klart direkt. Har ju hänt förut också så man vet att det tar några dagar innan det blir helt klart igen.


Glömde ju nästan ...en liten sak som jag hittade på Loppis idag för en 10:a helt okej eller hur...den ska bli vit så småningom den lilla lådan och sen fick jag några gamla böcker alldeles gratis ..man fick ta hur många man
ville för dom ville bli av med dom.




                                                    Ha en bra Lördagskväll

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Tror att lådan kommer bli fin vit..
    Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Hej!!! Fin vinst o söt låda!! Ja, vad skulle vi göra utan vit färg? Haha!! Ha en bra helg MVH Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten. Härliga vita färg, vad skulle vi göra utan den.
    Ha det bäst.

    Solkram från mig !

    SvaraRadera