Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





fredag 24 februari 2012

Ljus i glas


Hejsan här kommer en lite fredagshälsning med lite från hyllan över sängen.Gillar glasburkar till mycket.
Imorgon blir det en tur till Loppmarknaden  och kanske en tur in till stan också till loppisarna där.

Ja idag har vi haft lite solsken ialla fall....våren börjar att komma.
Har fått en vinst idag .......visar den imorgon då jag inte hunnit med att fota den ännu.
Nu är det snart Tv-mys.
Hoppas att ni får en bra helg .

                                                            Ha det bra ikväll

3 kommentarer:

  1. Jeg kom helt tilfældigt ind på din smukke blog ...
    Hvor er den bare fin ... Du forstår at sætte tingene sammen så det ser fantastisk ud ...
    Har lagt mig som fast følger og glæder mig til at følge dig fremover ...
    Rigtig god weekend ...
    Kram fra Dorthe - Pigekammeret

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Jag använder också glasburkar till allt möjligt, det är så vackert!
    Ha en härlig helg.....
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Ja glasburkar kan man använda till att göra mycket fint, jag gillar det också.
    Hittade du något på loppisen?
    Ha en skön kväll.
    Kram på dig.
    Gerda

    SvaraRadera