Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 15 augusti 2022

Hejsan

Hejsan
Nu kikar jag in en sväng 
Längesedan sist
Man hänger ju mest på Instagram nu för tiden 
Men här komme rlite bilder i alla fall. Som ni ser på första bilden så har jag bytt matbord
Fyndade ett äpplebord och två stolar i i början av sommaren,Hade  2såna stolar innan.

När jag flyttade ut växter i våras så såg det ut så här 





Nu ser det ut så här 
Har lagt in en massa gurkor och ätit som dom är .Trodde inte det skulle bli så mycket som skulle ta sig .
Sådde inomhus i mars  och 3 av dahliorna är övervintrade  restenn uppdragna från knölar


Det växer i pallkragarna med 
Lite lök hänger på tork
Nu säger jag hejdå för denna gång 
Kram och ha det så bra








 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar