Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





söndag 7 april 2019

Nu är det VÅR

Hejsan 
Ja nu är jag här en sväng .Det har ju hunnit bli vårmånad nu också.
Har varit i trädgården och donat lite idag
Fixade till planteringsbordet lite 
Hittade några gamla plankor som passade perfekt att lägga på ,tog bort kantsidorna så blev det lite längre också
Blev nöjd med resultatet 

Fyndade mig ett bord och stol hos ena dottern som skulle slänga det 
Passade bra där tycker jag 


Nu fattas lite penseer i byttan på bordet 
För ett par veckor  en fredagsmorgon sen så fixade vi frukost på jobbet för våra kollegor , det blev väldigt uppskattat 
Nya lyktor från Mio ``Ernstlyktor``

Gillar dom mycket 
Även den höga vasen är Ernst design
Min mor som fyller 92 år iår

och här är jag
Hej då och på återseende








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar