Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 3 juli 2017

Sommar

Hejsan nu är jag här  igen . 
Hur har ni det ?  här rullar det på . Just nu har jag semester. Första veckan har gått och tre veckor kvar
Det har hänt både kul och tråkiga grejor under våren 
börjar med den tråkiga
Jag lyckades bita sönder en framtand  och mina härliga arbetskamrater fixade till detta och satte på mitt skåp.
nu lite roligarre
Vi hade lite fest med jobbet med lite mat och dricka  och goda efterätter och så fika förstås
Och kul hade vi spelade kubb bla och en musikqwiss körde vi också.
Första veckan på semestern nu så tog vi en tur till Ullared och hade med oss de äldsta barnbarnen 
och detta köpte jag bla


Och så har det minsta barnbarnet fyllt 3 år
Goda tårtor 
Nu kommer lite andra bilder






Hej då vi syns snart igen 
Ha det så bra 
Kram










3 kommentarer:

  1. Det var mycket du hunnit på din första lediga vecka.
    Ha,ha jag har just haft semester i 21 år.Gick ju i pension när jag 65 år. Jag är 86 år nu, och kan inte klaga. Det är lite olika, men gillar att ha min blogg. <hälsar Hajan

    SvaraRadera
  2. Det har tydligen inget hänt sen jsg hälsade på förut
    Förstår att du tager en paus, lyckas till-

    SvaraRadera