Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 4 juli 2016

Snart dags igen

Hejsan på er hoppas ni har det bra 
Tiden går så fort inne i juli redan . Och det har varit fotbollscup för barnbarnen . och minsta barnbarnet har fyllt 2 år så det har varit kalas också.Och semester har jag inte förrän om två veckor
Och midsommaren var ju utan regn här ...kan inte komma ihåg när det hände senast.
har fixat lite ute och det växer lite grann men vi har fått mängder av mördarsniglar så det är mycket som blivit uppätet 





Köpte pelargoner för 10:- st och tog fram en gammal trälåda som jag inte använt på flera år 
lite fint från vägen 
På Lördag är det återigen dag för den storaa finloppisen hos Violas romantiska ting
kl 10-16 i Östra Husby Vikbolandet 
Så om ni är ute och åker och har vägarna förbi  så titta gärna in 
jag kommer att stå där och många fler som har jättefina saker
Avslutar med en bild inifrån båten ..har även fixat lite i den 
Ha det så bra 
Kram











5 kommentarer:

  1. saknar verkligen Wiola med sin blogg.
    Det är inte mycket som är sig likt .
    Man hinner inte med längre.

    SvaraRadera
  2. Mördarsniglar är ett gissel, jag lyckas inte få bukt med dem.
    Kan tyvärr inte komma till finloppisen.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Sniglar gillas inte :( Skoj med loppis, det gillar jag massor :)

    SvaraRadera
  4. Men åh så mysig båt ni verkar ha ! Härligt att ge sej ut på sjön/havet i en sån båt ;)
    Sol men blåsigt idag !
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Men åh så mysig båt ni verkar ha ! Härligt att ge sej ut på sjön/havet i en sån båt ;)
    Sol men blåsigt idag !
    Kram bia

    SvaraRadera