Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





torsdag 4 februari 2016

Hej igen

Hejsan kikar in en sväng
Ja veckor och dagar de går .
var på ÖB och hittade en fin gammal låda
Vad tycker ni ...visst är den väl fin
Så har man varit på lite Fotbollscuper  och på söndag är det dags igen för Råsslacupen.
sen har ju min mamma opererats för tarmcancer i tisdags ..och operationen gick bra .
Fick en stomi på magen.
Imorgon Fredag fyller ett barnbarn Philip år då blir det kalas 

Trevlig helg önskar jag er alla
KRAM





6 kommentarer:

  1. Hejsan lilla vän, det var blandat vad Du gått igenom.
    Så bra arr operationen för din mamma gick bra
    sen får det väl bliva ett grattis till födelsedagsbarnet- Det är så i livet alltid finns det
    både plus och minus. Ha det så bra det går, önskar Hajan

    SvaraRadera
  2. Skönt att din mammas operation gick bra!
    Härligt låda du hittat, blir fin till vårblommor och annat!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Alltid fint med trälådor,och man har alltid användning för dom till något. Sån tur att det går fort nu tycker jag,februari är väl den värsta tiden iaf:) Skönt att det gått bra med lilla mamma...kramiz

    SvaraRadera
  4. Hej igen !
    Såg den lådan på ÖB i förrgår...det fanns bara en kvar och den var lite defekt...jag har fyra liknande lådor utan text ;))
    Och den där cancern , min mamma har haft/har också cancer, kanske även pappa (prostata) men vi vet inte ännu...det räcker med hans två stroke nu tycker jag !!!...
    Ha en fin helg !

    SvaraRadera
  5. Åh är din mamma op? Tänker på dig!Snygg låda,såg ej den idag:)Trevlig helg♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Visst går tiden fort. Hade ÖB så fin låda! Vilket fynd! Är bra till så mycket.
    Så skönt att din mammas operation gick bra.

    Trevlig helg till dig med!
    Kram Agneta

    SvaraRadera