Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





lördag 10 oktober 2015

Lite Höstfix

Hejsan
Har fixat till en liten höstkorg,,behövs ju inte så mycket och allt är gratis från naturen ..ja inte korgen förstås men innehållet.
ja så dar vi varit på fotboll med barnbarnet Tindra också sista utematchen för säsongen är avklarad 
De förlorade med 2-0 men de kämpade och spelade bra och hade otur med målbollarna de var  så nära men bollen ville inte in 
häromdagen när jag var hos barnbarnen så hade de roligt åt mormor 
men  finns ingen bild på mig i dessa glasögon ...
Så har jag varit och fått nya glasögon (ingen billig historia ) och till frissan och fått lite ny färg  i håret
så här ser jag ut nu ..ingen bra bild men....

HA EN TREVLIG HELG
KRAM






3 kommentarer:

  1. Vill bara säga HEJ till dig och hoppas du har det bra!
    Höstkram Inga!

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att förnya sej lite...jag skulle också vilja ha ett par nya glasögon...men det är ju en dyr historia som sagt, och vi åker ju snart ner till Stockholm på galej (ska se Alcazar uppträda och bo på hotell två nätter) och det kostar ju en slant också ;))...men man får unna sej saker ibland...
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera