Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





tisdag 22 september 2015

Vinst!!




hejsan  ..dagarna de går....
Idag har  jag målat om hallen ..äntligen , det var ju lattebruna väggar här förut ...så trött på dom var jag så nu är de borta och kommer aldrig mer tillbaka. Håller på att möblera om lite också ..hatthyllan ska ju upp se också ,,,vill ju helst ha allt färdigt med en gång man är ju sån , sen tycker man kanske inte att det man hade förut passar längre heller
Ja så i helgen var det ju dags för barnbarnet Tindra att spela match igen ...det var deras sista match som 7-manna och nu är det 9-manna istället  ,,,blir ju spännande .
Men återgå till matchen ...detta lag de skulle spela mot Linköpings Kenty  har de aldrig lyckats få in ett mål hos förut...de har förlorat med 10-0 och 8-0 typ ..och gissa vad som hände   DE VANN MED 
3-1 och vilket spel de gjorde ,,de var helt suveräna ...Kenty fick inte en chans till att vinna 
Det var ett glatt gäng tjejer kan jag lova när domaren blåste av matchen
Krokeks if F-03

Ha en bra vecka
Kram



5 kommentarer:

  1. Så ljust och fint det blev i hallen!!!
    Visst är det kul att renovera...behöver inte alltid vara stora förändringar ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. HURRA FÖR TJEJERNA SOM V A N N DENNA GÅNG. TOPPENBRA.
    DU ÄR SOM MIN DOTTER HON HÅLLER PÅ LIKA DANT, MÅLAR OM OCH HÅLLER PÅ. Snyggt bliver det med.

    SvaraRadera
  3. Så kul med förändringar i hemmet. Funderar på att tapetsera om i sovrummen men jag ska nog fundera ett tag till :)

    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen engagerad i barnbarnens idrott, fint!
    Säg inte aldrig, en dag kanske du vill ha mörka väggar igen! Vi är så föränderliga i vår smak.
    Trevlig helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Hej Rosa!
    Bra kämpat av barnbarnet och hennes lag, kul att de vann!

    Snyggt med ljusare väggar! Vi har beställt tapeter till vårt gästrum idag, är så trött på de lattefärgade väggarna vi har där nu:)

    Ha en fin söndag,
    Kram Jenny

    SvaraRadera