Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 11 maj 2015

Lavendel

I helgen har jag planterat lite lavendel och hoppas på att de ska växa och bli frodiga.
Och så har det varit fotbollshelg igen ...
På Lördagen spelade Tuva match först
på eftermiddagen var det dags för Noel  han har nr 8 
På Söndagen var det dags för Tindra 
Tindra längst till vänster i rött.
De vann inte denna gång i något av matcherna ..men de spelade bra och kämpade hårt
Vill ni se lite gamla bilder ...det bjuder jag på ändå
detta är jag ...snygga glasögon eller hur
Och jag när jag var kanske ca 12 år

Ha en bra vecka 
Kram




4 kommentarer:

  1. Ja, vad jag känner igen glasögon och frisyr, precis så såg min syster ut när hon gifte sig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Absolut får du plats, skriver upp dig, kram

    SvaraRadera
  3. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvaraRadera