Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





söndag 15 februari 2015

Slut på veckan

Ja nu har denna vecka också tagit slut..
I onsdags var vi ju och fira Tindra som fyllde 12 år...hon fick många fina saker ....
och vi fick gott fika
Helgen har mest gått åt till att fixa till mannens nya dator som han köpt och slöat till resten .
nä var faktiskt en sväng på loppis igår men hittade inget jag ville ha
lite mer gamla bilder bjuder jag på


 
Nu sak jag cykla lite och sen fixa mackor och te till Så ska det låta och sen börjar det visst nån svensk deckare efter
 
 
Ha en bra söndagkväll
Kram

5 kommentarer:

  1. Hej Rosa! roligt med gamla foton..i dag har jag ledigt efter helgjobbet,känner mig så trött,undrar om det är meningen att vi alla som jobbar i vården skall behöva känna så,ut o in blir det så man är mör i benen och uttömd på alla krafter,fattar inte hur man skall orka ända tills pensionen...xx antal år kvar< Ha det gott kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Här har det inte heller gjort eller hänt särskilt mycket !
    Det är skönt med sådana helger också.
    - Vilka härliga nostalgibilder och så kul att bli påmind av modet som var då!
    Ha det gott !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  3. Roligt med gamla bilder att titta på ;)
    Önskar dej en trevlig helg!
    Här ser vi på fångarna på Fortet just nu...är lite less på den serien, men nästa helg börjar Let´s dance...det ska bli kul;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med gamla bilder! Vilken coola outfits :) Häftigt också med lampan som matchar köksgardinen. Och nu är det helg igen, superskönt!!

    Helgkramiz aka

    SvaraRadera
  5. Trevlig helg till dig också!
    Kram Anna

    SvaraRadera