Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





onsdag 28 januari 2015

Snögubbar

Lite ommöblering på min hylla ..inte så mycket men det räcker ju att man flyttar på nåt så blir det ju nytt igen...
Var hos några av barnbarnen igår ...brukar försöka så att jag är en dag i veckan hos dom vardera ..men ibland fungerar det inte som jag vill pga man jobbar kvällar och så med och då får jag dåligt samvete för jag tycker jag inte hinner med som jag vill.
Men igår så gjorde vi några snögubbar ialla fall
Visst är de väl fina ....den högst upp är pirat
Vi började på en snöigloo också..men nu är det töväder tyvärr så allt smälter väl bort
 
Ha en bra kväll
Kram
 
 

6 kommentarer:

  1. Tjusiga gubbar :)) ja här är det skralt med snö.Det mesta regnat bort....ja för mig får det gärna gå fort nu till vår <3 tills dess får man gilla läget..snyggt på hyllan Rosa..kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Så fint att du har möjlighet att träffa barnbarnen ofta och regelbundet, det är lycka att ha fin kontakt med dem!
    Snögubbar ja, här har det varit möjlighet en enda dag denna vinter, det har varit lättare att leka med pinnar i bäcken.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ja gumman tö är flitig och gubben vinter tycks inte ha en chans här hos oss. Nu är all snö så gott som borta så man längar ju bara efter sol och vår. Visst är det ett bra sätt att förnya genom att flytta runt prylarna lite. Blev fint på din hylla.
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  4. Ja det finns inte en snögnutta här längre,tråkigt tycker jag...kul när det lyser upp lite vid denna årstid!Har också snufsat på de minsta barnbarnen,jag dom är 9 & 10 år men minst ändå:) Ha det gott ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Det där med dåligt samvete känner jag så väl igen. Man skulle så himla gärna finnas till för sina barnbarn så mycket mera och oftare.
    Men eftersom jag är sjuk så finns inte orken att göra det man vill, och det är en stor sorg.
    Här vräker snön ner och mer ska det bli, så jag känner mej verkligen insnöad just nu ;)
    Stor kram till dej och en önskan om en trevlig helg !
    / Anneli

    SvaraRadera
  6. Oj, snögubbar var det länge sen jag gjorde. Idag är det riktigt snöigt här så man kanske ska passa på..

    Kram Maidi

    SvaraRadera