Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





lördag 5 juli 2014

Liten Ludvig

Hejsan  hoppas ni har det bra i sommarvärmen som äntligen kommit. Har ledig helg nu och sen en vecka kvar till SEMESTER .
Har inga planer för den än mer än att det blir lite dagsutflykter.
Men så har det hänt ..Jag har blivit mormor igen .ett litet gossebarn som ska heta Ludvig....
föddes Tisdagen den 1/7
han är så söt.. syskonen samlade
Sen har vi varit och spelat minigolf barnbarnen och jag ...det var riktigt roligt ..har bara gjort det nån gång för så länge sen när jag var ung...vi har  hunnit med två gånger denna vecka ..i onsdags  0ch så var vi iväg en sväng idag också .Efter det tog vi svängen om Macdonalds och åt mat och glass ...sen vidare och inhandlade lite godis...sen bar det hemåt och efter nån timma så anlände pappa.mamma 0ch lille bebis hem och då fick jag mysa lite med han också.
En fin lördag och söndag önskar jag er
 
Kram
 
 
 
 


11 kommentarer:

  1. Ett stort grattis Rose-Marie!

    Önskar dig en fortsatt fin helg!
    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad mysigt med en ny bebis i familjen.
    Jag är ju väldigt förtjust i just dagsutflykter. Är man hemkär så...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Grattis till nytllskottet. Så härligt.

    SvaraRadera
  4. Grattis till ännu ett barnbarn, rikedomen växer!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Grattis, oj vad söt han är!!!....stolta syskon ser jag;) och en stolt mormor förstås;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Hej Rosa,
    Stort grattis, en sån söt liten Ludvig, förstår att mormor är stolt!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. STOOOOOORT GRATTIS till det nya barnbarnet, så härligt för mormor och den övriga familjen.
    KRAMAR
    Eva

    SvaraRadera
  8. Hei.
    Gratulerer med det søte barnebarnet. :)
    God sommer til deg med.
    Klem Mette.

    SvaraRadera
  9. Grattis! Har ännu inga barnbarn men jag har förstått genom vänner att det är något alldeles särskilt.
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  10. Åh.. så fin han är! Stort grattis!
    Det låter verkligen ni hade en härlig heldag med minigolf om annat!

    Önskar dig en fin fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera