Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





lördag 15 mars 2014

Lördag....

Hej och hå vad det har blåst , snöat och regnat idag och sen så kom solen men värmen försvann---lite kyligare i luften idag.
Har varit en sväng till staden idag och när vi kom hem så blev det en hemmalagad pizza
 
den blev supergod kan jag säga
och mätt blev man också ..idag är det ju Lördag så då blir det glass till kvällen ...mmm så gott.
Tulpanerna jag köpte förra veckan är fortfarande fina själva blommorna så jag klippte ner dom och satte dom i en lite mindre vas ..visst är de vackra
Köpte plättar i luften också i stan
 
Ha en fin Lördagskväll
Kram

18 kommentarer:

  1. rusk og storm her også i danmark. super sødt og hyggeligt som du bor

    SvaraRadera
  2. Din hemlagade pizza ser jättegod ut! Här blåser det också, men snön slipper vi visst! Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Å så gott med hemlagad pizza, mycket godare än köpt tycker jag.
    Ha en fin helg
    Kram anneli

    SvaraRadera
  4. "Plättar i luften" trivs INTE hos mig, de bara vissnar och dör så fort de kommit in genom dörren! Synd, för jag tycker de är så fina...
    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Stark, isande kall blåst här också. Men snö har vi sluppit!
    Ha det fint, glass här också ikväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Vi brukar också göra hemmagjord pizza...det är så gott!....var på Ikea idag...tänkte köpa nya blommor, men jag gör det senare i vår istället....men jag köpte iaf en glashylla till badrummet (det var ju därför jag åkte dit)...må så gott
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Mmmmm ser supersmaskigt ut med din pizza! Måste ta och göra det här hemma också snart :) Ja vädret är hit och dit, snö hos mig idag!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Så gott med hemmagjord pizza!
    Det gör jag alldeles för sällan=))

    Kram och skön söndag //Hannis

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en fin Söndag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  10. Smaskens med egengjord pizza!

    Önskar dig en fin söndag!
    Kramisar
    Ina

    SvaraRadera
  11. Ser ju såå gott ut med pizza...Önskar jag finge smaka:))..Tack för titten förresten. ..idag har vi haft härligt väder...kram på dej:) Gunilla

    SvaraRadera
  12. Guud va det ser gott ut med din pizza..sugen blev man
    Kramen K

    SvaraRadera
  13. Mmm.. så gott!
    Så vackra tulpanerna är!

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Mums med hemmagjord pizza :-)

    SvaraRadera
  15. Det är så gott med hemgjord pizza, det åt vi också i helgen :)
    Plättar i luften är så fint!
    Kramar
    Jessica

    SvaraRadera
  16. Hei du:)
    Tusen takk for kjempe koselig spor inne hos meg:)
    Så herlig det så ut med hjemmelaget pizza:) flink du er:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvaraRadera
  17. Den pizzan såg riktigt frestande ut. Ska prova att göra Lchf pizza någon dag, fanns ett vad jag tror gott recept i en kokbok jag har.
    Kram Anki

    SvaraRadera
  18. Hejsan! är lite dålig på att kika runt,håller ju på med diverse renovering här hemma mellan jobb o övriga sysslor :)) våren är en hektisk men rolig tid :) Hembakad pizza är bara så gott! nu vart jag hungrig...Må så gott o tusen tack för du troget tittar in <3 kramiz Jessica

    SvaraRadera