Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag......

....är det ju idag..
När jag kom hem så fick jag denna bukett
Rosorna är lite gräddvita med lite strimmor av rosa i
Hoppas jag kan hålla dom vid liv ett tag.
Jag har målat lite nytt också ...bara en liten låda
Har inte bestämt vart den hamnar än ...får väl springa runt med den ett par varv så hittar man säkert en plats till slut.
Denna helg är jag ledig och på Lördag ska vi på en liten loppis i vårat samhälle
Det var ett tag sen nu så det ska bli kul ...hoppas man hittar nåt bra.
Ska också plantera om mina pelargoner som jag sparat,  
sen blir det nog bara att slappa i soffan ...men det kan var skönt det också
 
Trevlig helg till er
Kram
 
 
 

23 kommentarer:

  1. God helg til deg også. :)
    Klem Mette.

    SvaraRadera
  2. Sån postlåda har jag med, 2 stycken faktiskt, fast bruna ... Kanske ska måla dom, din blev jättefin.
    Stor kram till dig på alla hjärtans dag.
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Fint med rosor så här på alla hjärtans dag ;)))......
    Ha en fin helg!!!
    Karm på dej!
    Britt

    SvaraRadera
  4. Gulligt att du fått fina rosor!
    Det var en fin liten låda, får se vad du ska ha den till.
    Hjärtekram till dig!
    Eva

    SvaraRadera
  5. Fina rosor du fick. Ha en skön helg. Kram Titti

    SvaraRadera
  6. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Vilken underbar låda, är så svag för dessa och den här har det lilla extra, där man sätter den lilla etiketten (kommer inte på vad det heter)

    Kul med loppis, ska göra ett besök i morgon.

    Önskar dej en fin helg
    Kram
    Margaretha

    SvaraRadera
  7. Vackra blommor och sött hjärta :)
    Glad alla Hjärtans dag önskar jag dig med!
    kram Tini

    SvaraRadera
  8. Vackra blommor och lådan blev jättefin. Man kan aldrig få för många lådor;)

    Önskar dig lyck till på loppisjakten idag.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  9. Vilka fina rosor!

    Och det är skönt att bara vara och ta det lugnt. Det ska jag göra imorgon=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  10. Önskar dig en mysig lördag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  11. lådan gillar jag :)
    å missa nu inte....

    SATURDAY SHOW OFF

    de e kul att vara med :)
    Välkommen
    Håkan

    SvaraRadera
  12. Önskar dig en skööööön ledig helg.
    Hoppas du gör några fina loppisfynd.
    KRAMAR
    Eva

    SvaraRadera
  13. Hej! vilken underbar bukett ...Synd bara att i bland nickar de fort,fast man gjort enligt konstens alla regler! Hoppas dina står länge :) Trevlig helg Rosa!kram Jessica

    SvaraRadera
  14. Jättefina rosor och så fin låda! Önskar dig en fortsatt fin helg!!

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  15. Härliga rosor! Så kul med blommor det är i alla fall! Åh låddan så finer så! kramelikram Gunilla

    SvaraRadera
  16. Fina rosor och fin låda :)
    Jag har också varit ledig i helgen så mycket slapp i soffan har det blivit här med. Hoppas du hittade något på loppisen. Kram Veronica

    SvaraRadera
  17. Vilka vackra rosor och fint hjärta. Lådan kommer säkert till användning :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  18. Slappa i soffan kan vara riktigt behagligt tycker jag..
    Väldans fin bukett du fått och den där fina lådan kommer du säkert på en bra plats till..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  19. Vilka vackra rosor.. hoppas du får njuta av dom länge!

    Fin låda.. känner igen det där att irra runt innan man bestämt vara grejerna ska vara ;)

    Kul att du vill vara med i min utlottning!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  20. vackra rosor.
    Ha en fin eftermiddag och kväll.
    Kram
    hanna

    SvaraRadera
  21. Vilken härlig färg på rosorna och vad snygg lådan blev!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  22. Jag vill bara säga HEJ och hoppas allt är bra.
    Kram

    SvaraRadera
  23. Hoppas det blev en skön helg, fick oxå fina rosor men dom har börjat nicka nu....ha de, kram

    SvaraRadera