Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





fredag 21 december 2012

2 dagar ....

Så tiden rusar iväg  ...bara 2 dagar kvar...idag åkte vi iväg tidigt för att handla mat bla ...tänkte det att det blir väldigt mycket folk sen ...och det blev det på ganska kort tid ..så det var skönt att vi gav oss iväg tidigt.Passade på att äta på Kina buffèn  på Maxi ...det är så gott ibland och när vi styrde kosan hemåt så snöade det ganska stora flingor .Än så länge kör jag på min gamla dator ..det blir inte förrän i mellandagarna nån gång som jag får den nya...mannen var och hämtade sin idag..sitter just nu och  installerar in virusprogram och dyligt...men det strular visst  låter det som....koden vi har är fel får vi meddelande om ..fast jag har den på mailen frånPanda ...blir spännande det här...

ha en bra kväll och en riktigt GOD JUL till er alla
Kram



40 kommentarer:

  1. Ja nu är maten instuvad här med / skönt... Ha en fin Jul! Så ses vi framöver/ Julkram Jessica

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktig GOD JUL!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Ja nu närmar sig julen med stormsteg! Önskar dig en riktigt God Jul! Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Samma säger jag.. önskar dig en riktigt God Jul! kramizar..

    SvaraRadera
  5. Vi handlade julmat i går...då var det inte så mycket folk...men vi glömde lite grann förstås och fick åka in till stan idag igen...och då var det rusch kan man säga :))
    Är det nästan bara jag som är kvar i bloggvärlden innan julafton ?? jag bloggar vidare jag...hihi..
    Önskar dej en God Jul då....

    SvaraRadera
  6. Samma till dig - en riktigt god jul!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Det är väl spännande med nya utmaningar, haha. Alltid ska något krångla!
    Håller tummarna att Din bara är att sätta igång och så får vi nya fina inlägg från Dig!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det blir säkert jättebra med era nya datorer!
    Önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  9. Som jag förstår så är det PC ni kör... jag är Mac-fantast och har upplevt mitt första år utan större strul nu... det tackar man för-
    Ha nu en underbar helg och det låter gott med Kina-buffé...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  10. Riktig GOD JUL til deg.:)
    Klem fra Mette.

    SvaraRadera
  11. Vi ska till Norpan i morgon men jag tänker vara där när dom öppnar. Tänkte lunch på Maxi av något av deras mumsiga mat ställen.
    Önskar dig en skön helg och en mysig GOD JUL.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Det är så mysigt att jul närmar sig.
    Ha en riktigt skön 4:e advent och en riktigt god jul.

    Kram Anna - Mitt hus på landet

    SvaraRadera
  13. Herlige bilder:)
    Ja, nå nærmer Julen seg med storskritt, så får se å få gjort unna det sist:)
    Ønsker deg en riktig
    GOD JUL
    kos deg masse og takk for nydelig bekjentskap og herlig blogg:)
    Juleklem Merete

    SvaraRadera
  14. Skönt att ha allt färdigt :)
    Vi är nästa klara... nån pytteliten grej som ska fixas idag bara :)
    Ha en underbar jul med dina nära och kära.
    Stooor Julkram
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Klapparna är inhandlade och inslagna så idag blir det städning, lite mer pynt och matlagning :)

    Önskar dig en fin och stämningsful jul!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  16. Passar på att titta in nu när lillkillen sover. Önskar dig en riktigt fin jul. Kram Titti

    SvaraRadera
  17. STORA Jul-kramar till dig...
    Från mig!
    Sofia

    SvaraRadera
  18. Här är bara mys,kikar på julfilmer och äter skumtomtar... Julekramar från mig!

    SvaraRadera
  19. Hoppas du får en härlig julhelg!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  20. God jul önskar jag dig oxå. Hoppas du får fina dagar och att mannen din får ordning på datorn :) jag e inget vidare på det där alls,bara bök.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  21. GOD JUL till dig åxå, hoppas ni får en finfin helg.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera


  22. God Jul önskar jag dig och hoppas att ni får en fin och avkopplande helg! ☆

    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  23. En riktigt God Jul önskar jag dig!

    SvaraRadera
  24. Önskar dig en riktigt GOD JUL och ha det så mysigt...
    Julkramar från mig till dig!!!

    SvaraRadera
  25. Tittar in och önskar dig en mysig jul helg!
    Kram kram

    SvaraRadera
  26. Så roligt med ny dator, om de bara gör som man vill... =)
    Önskar dig en riktigt härlig jul!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  27. Hejsan vännen,
    Jag önskar dig en jätte skön jul med glädje, värme, kärlek och några julklappar är inte heller fel förstås:)
    Varm kram Gerda

    SvaraRadera
  28. Lycka till med nydatorn!
    Hoppas och önskar dig en riktig skön go jul.
    kramelikram
    Fia

    SvaraRadera
  29. Skuttar in och önskar dig en riktig GOD JUL!!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  30. Kul med en ny dator:)))))

    Önskar dig en riktigt God Jul!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  31. En stor varm Julkram till dig!
    Önskar dig God Jul och att ni får en härlig julhelg!
    Tack, att du finns där ute i bloggvärlden och att jag får njuta av dina vackra inlägg!
    Raina

    SvaraRadera
  32. Go Jul på dej Rosa...tack för dina fina kommentarer hos mej:))...kraaam Gunilla

    SvaraRadera
  33. Kikar in en vända till för att önska en riktigt God Jul så här på Julaftons-dag!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  34. Hej svejs!

    Önskar dig också en riktigt God Jul!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  35. Tittar in för att önska dig en mysig julafton.
    GOD JUL
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  36. En riktigt god och fin jul önskar jag Dig!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  37. hejsan ville önska dig en god fortsättning på julen.))
    visst är det härligt med datorstrul;)) det brukar höras hihi om man säger så

    kram ELLINOR

    SvaraRadera