Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





söndag 11 november 2012

Nypysslat...

Pysslade lite igår..med lite av materialet jag köpte avGerda
bla en ny liten tavla till hyllan i sovrummet blev det.


Några kort eller till tavlor om man vill...lite tags och en liten tavla  med recept....den har jag gjort till dottern ,
hon lämnade två såna ramar här för ett tag sen ...och då tänkte jag att jag gör en recepttavla

ha en bra Farsdags Söndag
Kram


22 kommentarer:

  1. Vilka söta tags du har gjort...Jag har en massa idéer som jag vill göra..men kommer aldrig till skott känns det som...Får se senare idag kanske ..Önskar dig en fin söndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint:) det skulle vara kul att pyssla med dig...du har så många idéer. Ha en fin söndag kram Maria

    SvaraRadera
  3. Snygga tags! Önskar Dig en bra fardags-dag också!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åååå..så kjempe koselige kort du har laget:)
    Flink du er:)
    Godt å høre at det går sakte fremover:)
    Fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvaraRadera
  5. Härliga tavlor...jag gillar den gamla stilen på dom...och härliga tags !!
    Ha en fin kväll, vännen!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  6. Så fint pyssel du har gjort!
    önskar dej en skön söndag kram Annika

    SvaraRadera
  7. Så många fina saker du gjort. Recepttavlan är jättesnygg!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  8. Vad mycket fint du har gjort, du är så duktig att pyssla.
    Ha nu en skön kväll och bra start på veckan, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  9. Du har gjort mycke fint som vanligt. Hoppas du är piggare nu.
    Ha en bra start på veckan.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Vad du är duktig Rosa ♥♥ ha en skön kväll o en fin start på veckan!kram Jessica

    SvaraRadera
  11. Så mycket fint du har pysslat! Kul!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Såå fint du har pysslat!! och tack för dina fina kommentarer hos mig..värmer såå gott!!

    Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  13. Fint fint blev allt.
    Härligt att lusten att pyssla föl in hos dig och att du gjorda så fina saker.
    Ha en bra start på en ny veckan.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  14. Så mycket fint pyssel!
    Blir så sugen själv när man ser vilka fina grejer alla gör!!
    Hoppas du får en fin start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Tittar in för att önska dig en riktigt bra start på den nya veckan!
    Kram♥

    SvaraRadera
  16. Vackra ting du pysslat.
    Önskar dig en härlig start på den nya veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  17. Vad mycke fint pyssel du gjort.. fina stämningsfulla bilder!

    Önskar dig en bra start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  18. Så mycket fint du skapat. Recept tavlan är så läcker.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  19. Jättemycket fint du gjort
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  20. Recepttavla - så piffigt, det tror jag att jag ska försöka göra en. Tack för tipset!
    Ha en bra vecka och kram!

    SvaraRadera
  21. Tittar in igen för att tacka för din snälla kommentar ang. min blogg:)
    Ha en fin kväll!
    Kram Bia

    SvaraRadera