Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





fredag 24 augusti 2012

Helgen stundar...

Hejsan kikar in och önskar er en trevlig helg
Nu har jag inskaffat hyllplan och konsoller till min hylla...men målningen får vänta tills efter helgen eller kanske på Söndag.kväll ..vi får se ...kan nog inte vänta tills måndag med att måla..men först ska jag jobba  hela helgen.
Ni kommer ihåg kakformen jag skulle ha blockljus i ..nu har jag ställt två små murgrönor i den så länge.
en Ikea låda som jag målat för längre sedan och piffat upp med lite bokstäver och siffror.

Ha det bra 
Kram

21 kommentarer:

  1. Åh, det var ju så fint med murgröna i kakformen!
    Ha en fin helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma ....
    Snälla
    Kram karina

    SvaraRadera
  3. Bare innom å ønsker deg en fin jobbehelg :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan Första gången jag tittar i din blogg. Jättefin. Blev så inspirerad. Tack nu vet jag vad jag ska fixa imorgon. Har sparat liknande sockerkaksformar. Perfekta för blockljus. Ha en fin helg Gittan

    SvaraRadera
  5. Riktig god helg til deg også:)
    Så kjempe fin den lille hylle med rom ble:) artig med nr på skuffene:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvaraRadera
  6. ...klart man vill va med på en så fin utlottning! Vad du grejsar då...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  7. Såååå fint du gjort,att greja med hemmet är väl livet de...;)))) Å ja just ja,din utlottning vill ju jag oxå vara med på så det ska fixas direkt....;)))

    Kramar till dig vännen och ha en härlig helg...

    SvaraRadera
  8. Så fint du fixat till den lilla IKEA byrån,tyvärr är jag dålig på att texta men nu är min vit iallafall.
    Trevlig helg trots jobb.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  9. Vad fin lådan blev,har oxå ett par såna nånstans,får kanske sno iden... Fint med murgrönor i kakformen!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. En sån form letar jag efter, fint med murgrönan i!
    Å den lilla byrån blev ju jättefin, tänk vad lite färg och ideér gör underverk!

    Kram!

    SvaraRadera
  11. tänk när man kan göra saker själv,så mycket roligare det bliver.Men lusten mådste finna med oxå.
    kram

    SvaraRadera
  12. Hejsan!
    Snyggt det blev med blommor i formen och den lilla byrån gillar jag skarpt.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  13. VIlken fin Ikea-låda! Snyggt med siffrorna!
    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Så fint du har målat den lilla byrån! Gillar din kakform som du har murgrönor i också :)
    Hoppas du haft en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera
  15. De är så fint med sockerkaksformar av den kvalitén tycker jag..fint med murgröna i och ljus i sen blir perfekt!!


    ha det gott!! Kram Kram Sanne

    SvaraRadera
  16. Tack snälla för din goa kommentar den värmde har ju inte varit så aktiv på bloggen i sommar men i bland måste man ta en paus och hämta kraft.
    Så mycket fint du visar sånt ger verkligen inspiration.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  17. Så fin den blev din byrå. Ha det toppen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  18. Hei fine vennen :)

    Så fint med de grønne plantene i den gamle kakeformen :) Og så fint du har pyntet den fine kassen fra Ikea :) Du er alltid så kreativ og flink, vennen :)

    Håper du har hatt ei fin frihelg, og kan kose deg med noen fridager nå :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvaraRadera
  19. Ja de där små IKEA lådor är bra att ha och din ser så mycket snyggare ut än de är när man köper de nya.
    Ha en skön ny arbetsveckan.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  20. Underbar kakform!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram Marianne

    SvaraRadera