Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





torsdag 30 augusti 2012

Fel bord...

Hej på er
Hittade ju inget bord då dottern och jag var på loppisrunda ...jag fyndade en burk och en spets
.Det bordet ni ser här fyndade jag dagen innan ..likaså skålen.
Priset på bordet ser ni här..dessutom var det halva priset på allt..20:- för ett bord som redan var vitt också .
Kunde jag ju inte motstå även fast det var för litet som soffbord...skålen  kostade 5:-
Sen har jag handlat lite saker härifrån: idemakeriet
Och när jag öppnade paketet fanns denna fina lavendelkudde  i också.
Tack  snälla Gerda

Imorgon går färden mot Västkusten ....min man har en bror som bor där ..så vi ska åka dit över helgen.
Får se vad som kan tänkas dyka upp under resans gång ..kanske någon loppisskylt ..vem vet

Ha en trevlig helg alla
Kram Rosa


24 kommentarer:

  1. Jisses, det kan man kalla fynd:)!!
    Ha så trevligt i helgen...
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Ja det var då riktiga fynd! Ha en fin helg på Västkusten! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Son vanlige har du gjort kjempe herlige funn:)
    Gerda har bare så utrolig mye flott:)

    Ønsker deg en herlig helg

    Klem Merete

    SvaraRadera
  4. Vilka fynd!! Kul när det är billigt och fint och Vitt HIHI
    Trevlig resa
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Fina fynd som vanligt vännen. Ha det bra på resan och kör försiktigt.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Åhh lavendelpåsen var ju fiiin! Älskar lavendel.
    Fina fynd du gör!

    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Så fina fynd du gjort! Lavendelkudden är väldigt charmig :)
    Ha en fin helg!
    kram Tini

    SvaraRadera
  8. Det lilla fina bordet får du säkert användning för!
    Ha det fint här i väster, hoppas vädret blir bra och kul om du hittar några roliga loppisar!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. For et lite bord, vennen :) Og ei herlig skål :)

    Kos dere masse på tur i helga :) Spennende å se om du finner noen loppisskatter :)

    Klemmer og koser Lisa :)

    SvaraRadera
  10. Åh vad du fyndar massa saker...Är allt lite avis på er som har plats,hihihi eller har ni det?.Kul att komma bort lite då i helgen,vi ska på bröllop vi! Ha det gott gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  11. Vilka fynd!
    Ha en trevlig resa, och du hittar säkert någon skylt på vägen;)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ja, det kallar jag att fynda!!!
    Ohh... jag har också beställt från
    Gerda.... väntar med spänning!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Flotte ting du har funnet!

    Ønsker deg en herlig helg!

    Klem fra meg.

    SvaraRadera
  14. Billigt och bra.
    Sköna fredag till dig.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  15. Härliga fynd du gjort..Å vilken fiiiin lavendelpåse,har hon webb butik lr...
    Å va mysigt med en liten resa hoppas att ni får bra väder oxå...;))

    Kramar från mig till dig å ha det så skönt i helgen!!

    SvaraRadera
  16. Det kallar jag fynd och fina fynd:) Gerda är så duktig...ljuvlig lavendelpåse.

    Ha det så gött på Västkusten...KRAM Helena

    SvaraRadera
  17. Härliga fynd. Lycka till med loppis-skylt-letandet
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  18. Det var många fina fynd du gjort.

    Ha en trevlig helg.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  19. Det var fynd med stort F det...
    Du hittar säkert några loppisskyltar på vägen
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  20. Hej min vän!
    Önskar dej en mysig o spännande helg!
    Kanske hittar du flera loppis fynd, vem vet?
    Kram Bia

    SvaraRadera
  21. Vilka fina fynd.
    Lavendel är underbart!
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  22. Vilka billiga fynd!!! Och vilken söt lavendelpåse!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  23. Hoppas du haft en trevlig helg på Västkusten :)
    kram

    SvaraRadera
  24. Det är loppis när det är som bäst!! Att kunna fynda sådär billigt, billigt, sååå Härligt!! Kram Paula

    SvaraRadera