Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





tisdag 12 juni 2012

Min hatt..

Nu har jag fixat till hatten jag fyndade på loppis....målade med lite vit färg och lite band och spets ...
Duger väl tycker jag  ...skulle bara hitta en klänning som passade till också .
Min arm fick vara med på bild  om ni undrar vad det är för konstigt.
Flaskan är också från loppisen ...satte lite ståltråd runt bara och sen kan bara sätta en blomma i 
Jag har ett par stycken som står i köket som jag brukar ha persilje kvistar bla i ...bara att knipsa av en bit och lägga på mackan.

Ha det bra 
Kram

24 kommentarer:

  1. Oj, så söt din hatt blev och så fiffigt med flaskan. Hoppas du hittat en klänning.
    Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  2. Hvor er det bare en rigtig smuk hat ...
    Rigtig fin collage med skønne billeder ...
    Tak for alle dine søde kommentarer hos mig ...
    Fortsat dejlig dag ...
    Knus Dorthe

    SvaraRadera
  3. Vilket fint collage! Så tjusig hatten blev. Tänk vad lite färg kan göra :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hatten blev jättefin! Somrig och romantisk :-)
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Åh så fin hatten blev, du är duktig du!!
    Hoppas du har en lugn och skön kväll:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Vilken fin hatt och så fint du fixat till den. En riktig somrig sommar hatt:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  7. Det var en tjusig idé med hatten!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Vilken fin och somrig hatt. Den blir fin på sommarkalasen.

    Ha en skön kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera
  9. Häftig ide med hatten. Super söt blev den ju oxå
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Åh så fin hatten blev, du kommer nog bli urtjusig i den;)

    Önskar en härlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  11. Åhhh vilken fiin hatt! Sån skulle jag vilja ha,o en fin klänning till det o sitta fint o dricka kaffe på semestern! :)) Kram på dej / Gunilla

    SvaraRadera
  12. Vad fin hatten blev Rosa!

    Min bonusdotter Tindra har köpt en stråhatt hon ska ha på sig på sin skolavslutning på torsdag:)

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  13. Hei!
    ÅÅÅÅÅÅ..... hva fin den ble:) kjempe søt og nostalgisk:)
    Du er så flink
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvaraRadera
  14. Hei søte vennen :)

    Den ble jo bare sååå fin! :) utrolig lekker :) Så flink du er :)

    Så dekorativ :) Der gjorde du er supert kupp :) Utrolig hva litt maling og bånd kan gjøre :)

    Ha en herlig kveld, vennen, og kos deg masse :)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  15. SÅ fin den blev, riktigt somrig!:)
    Kram

    SvaraRadera
  16. Jättesöt blev hatten. En riktig sommarfavorit! I dag skiner äntligen solen. jag bara njuter!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  17. En riktigt vacker sommarhatt blev det...;))))Jag är så sugen på att köpa en,snyggt till en lång sommarklänning...;))

    Önskar dig en fin dag nu..
    KRAAAAM på dig!!!

    SvaraRadera
  18. Men hjälp så snygg den blev, din hatt! Tänk, nu för tiden kan man måla allt, till och med hattar:) Hoppas du hittar din sommarklänning också.

    Jag har en sommaräng! Vi har ett stort gärde framför tomten där det växer det mesta. Ger vackra midsommarbuketter!

    Ha det gott!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  19. Så fin hatt du fixat till ;)
    Hoppas du hittar en fin klänning som passar.

    Önskar dig en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  20. Hej vännen! Å vad hatten blev fin, hoppas nu du hittar en klänning till den! Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  21. Den blev ju supersnygg.:-) Stina

    SvaraRadera
  22. Fint! Du tar väldigt bra kort :)

    Hälsningar
    Fia

    SvaraRadera
  23. Tack för att du tittade in hos mig! Du har en härlig och inspirerande blogg! Hatten blev ju SÅ snygg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  24. DU är så pysslig och ger så mycket inspiration goa du! :) Kram från mig

    SvaraRadera