Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





torsdag 31 maj 2012

Ett prov

Testade att göra ett litet collage ...är inte så haj på det här med bilder än .men tycker nog att detta blev lite bra 
i alla fall.
En bricka med lite sommarfägring på ...hamnade liten kvist på hyllan också 
Den fina vita pelargonen fick jag  som Mors dags blomma...passade  bra däri tyckte jag  ihop med Rosmarinen.
På stubben ligger lite skärvor från sönderblåst kruka .....lite charmigt tycker jag därför har jag inte plockat bort det...lyktan kommer från Ikea men börjar att få lite härlig rost på sig.
Imorgon  fyller  en av svärsönerna år ..då blir det kalas  och kvällen avslutas ju då med  Final i Lets dance.
Vilken Fredag det blir ...sen väntar  jobbarhelg .

Ha  det bra 
Kram


15 kommentarer:

  1. Men tack, gulliga du!!!
    Ja, det är sååå irriterande när det inte funkar som det ska...
    Fint litet collage, tycker jag. Visst är det roligt att mixtra med bilderna?
    Kraaaam
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Hei!
    Så flott det ble:) Herlig mix med bilder:)
    Kjempe flink er du.
    Ha en strålende Fredag

    Klem Merete

    SvaraRadera
  3. Det blev ju ett fint collage! Jättefina bilder. Vem tror du vinner? Hoppas på Molly ...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är. Jag har inte orkat sätta mig in i något redigeringsprogram. Men det blir jättefint med collage.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Hej, tack för titten hos mig, kul att hitta till fler bloggar:)
    Här känns det som jag kan trivas finfint och kikar gärna in igen!
    Ha de gott!
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  6. Hei søte deg :)

    Det ble en kjempefin collage :) Er så moro å leke seg med bilderedigering :)

    Høres ut som en kjempekoselig fredag hos dere :) Kos dere masse :) Og ha en fin jobbehelg også :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvaraRadera
  7. Så fint ditt collage är. Jag skulle gärna vilja kunna göra sådant med men det blir liksom inte av.
    Jobbarhelg för mig med men jag börjar redan i morgon.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Vad fint du har gjort!!
    Ha en bra helg!!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Det blev ju jätte bra. Kul att mixtra med bilder.
    Vem vinner i kväll??? Jag tror på Molly.
    Hoppas du får en skön helg trots jobb.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Hej fina du! Tack för dina ord hos mig:) Det värmer:) Jag kommer ha kvar bloggen:) Bara tar en liten paus.. Åh vad fint med bilderna! Hur gjorde du det? (hmm..jag är lite oteknisk;)) Kramis och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  11. Kul att mixtra lite med bilderna,man lär så länge man lever:)
    fint!
    ha en fin helg/kram/Anne

    SvaraRadera
  12. Ju mer man håller på, desto bättre blir man på bildredigering. Det är så kul när man inser att: "jisses, jag kan ju";)
    Ikväll hejar vi på Anton!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  13. Det blev jättebra! Jag har inte våga ge mig på att mixtra än men gissar att det är jättekul.

    Önskar dig en skön helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Tack själv =) vi hade det väldigt trevligt. Det blir nog fler träffar eller vad tror du! Ha en underbar helg kram♥

    SvaraRadera
  15. Jättebra !! Kan inte alls det men skulle gärna vilja kan man inte gå en kurs ? Kram Susanne

    SvaraRadera