Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 23 april 2012

Testat

Hejsan  nu har jag nog fattat  hur den nya blogger fungerar ...men jag gillade nog den gamla bättre .
Hittade mina gadgeter i alla fall efter mycket om och men. Så vi får se hur det fungerar nu då.
Blir lite städning här idag och sen en tur till staden igen.Solen tittar fram idag och plusgrader ..på väg åt rätt håll.

Provade att göra några  olika bilder ......
Ha nu en bra dag

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselige bilder på en regnfull dag:) Likte det sort/hvite veldig godt!
    Ha en strålende uke:)

    Klem Merete

    SvaraRadera
  2. Mycket vackra bilder. Här är set fortfarande som vanligt på bloggen men är ganska tacksam för det för de verkar ju bara vara krångligt. Ha en skön dag i solen i staden.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag blev allt lite stressad av allt det nya jag inte hittade och förstod..men nu har nog jag också liiite koll!!

    Ha en bra dag! Kram sanne

    SvaraRadera
  4. Hejsan.
    Vilken fin blogg jag har hittat.
    Hit återkommer jag gärna.
    Mycket fin inspiration du bjuder på.
    Ha en bra vecka.
    På återseende.
    Kram / Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hm jag har inte sett till det där nya på blogger.... vet inte om det är bra eller dåligt? El. så kanske det beror på att jag ändrade till ny variant för längre sedan utan att tänka på det...
    Fina bilder har du iaf. redigerat =)
    Ha en fin dag!
    KRAMIS

    SvaraRadera