Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





onsdag 4 april 2012

Nytt och gammalt

Har pysslat en burk köpt på loppis för en billig peng...klätt med lite papper och snöre. Enklare kan det ju inte bli .
Kom ju på idag när jag slutade jobba att det var loppisdag så då tar ja gen tur tänkte jag och vad hittade jag då:  Jo en stor säck som det står något med televerk på  .....priset var 25:-..ingat att tveka om bara tog den snabbt innan nån annan upptäckte den.

Hitta de kjol med lite spets för 20:- också ...kan jag inte ha den kan den alltid hänga som prydnad eller hur?
Eller så finns det annan som kan ha den kanske i familjen.
Hade presentkort på MIO  och igår sprang jag snabbt in där och hittade dessa tavlor ,helt okej tyckte jag så det blev 2 stycken.

ha en bra onsdagkväll

9 kommentarer:

  1. Fint du pysslat!!! Och vilka fynd!!! Försår att hjärtat slog lite extra när du hittade säcken :)

    Ha en skön påskhelg!!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så pysslig du är. Ja, loppis får man inte bara glömma bort.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. DU kan du...nu tycker jag att du börjar att tillverka inför julmarknaden :) ha en fin påskhelg..kanske vi ses..om du visste vad mkt fint det kommit in denna veckan....kram

    SvaraRadera
  4. Så masse flott du viser. :)
    GOD PÅSKE til deg.
    Klem Mette.

    SvaraRadera
  5. Fin burk du har pysslat ihop, jag gillar att klä också burkar med gammalt papper.
    Kan tänka mig att du tog snabbt hem säcken, hade jag varit på platsen hade jag också tagit den.
    Ha en skön dag.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  6. Ja det gäller att va flink i fingrarna, fniss...jag hade oxå ryckt den fort som sjutton! Såå fin ask, jag har ett gäng tråkiga liggandes på att rätta pappret ska dyka upp...guuud vilken dålig ursäkt, haha...

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  7. Fina saker du köpt! Ja den säcken hade fort kommit hem till mig med;) Påskkram Anne

    SvaraRadera
  8. Finfina saker du fick tag på!

    Ha en Glad Påsk Rosa!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Så fin burk du pysslat fram.
    Å säcken var ett fynd.
    Hönshuset ligger väldigt nära Tåby,Furingsstadsvägen här från Ljunga raka vägen.
    Glad Påsk!
    Kram Katha

    SvaraRadera