Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 19 mars 2012

En liten blomma till alla


Hu vad det har blåst idag. När jag åkte hem från jobbet kändes det nästan som man skulle fara av vägen.
Hoppas på bättre väder imorgon....och snart har vi sommartid...då kan det ju bara bli bättre eller hur?
Idag lite bilder från sovrummets hyllor. Hemmagjorda tavlor och ljus  .
R o J  står för våra initialer...

Ha en bra Måndagkväll

10 kommentarer:

  1. Rigtig dejlig mandag aften til dig også ...
    Hvor er det nogle rigtig fine ting du har lavet.
    Kram Dorthe

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Ja sjutton vad det har blåst denna dag. Min dörrmatta lång långt ner på våran gata, och som du säger det va nästan läskigt att köra bil idag. Tur jag inte har så långt till jobbet.
    Ha en bra måndags kväll.
    Kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Hej kul att du kikade in hos mig och skrev en kommentar:-)
    Du har en mysig blogg och mysig stil.
    Ha det fint!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej1
    Har tagit mig en liten kik runda här hos dig, mycket fint och inspirerande.
    Tack för titten
    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  5. Ja det var riktig ruskigt ute idag, det blåste så kallt.
    Om vi håller tummarna för bättre väder imorgon har vi kanske tur.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  6. Ja just ja, det hade jag glömt. Sommartid!!! Det blir bra det.
    Blåst är bland det värsta jag vet......
    Ha en bra dag och hoppas du slipper hålla hårt i hatten
    AC

    SvaraRadera
  7. Jaa, fy vilket väder det blev idag.Snart sommartid som sagt! Nu kan det bara bli bättre...../Kram Anne

    SvaraRadera
  8. Verkar som att det stormat och blåst lite överallt i landet ett par dagar.
    Här är vinden isande kall också..
    Fina små saker du har gjort där på hyllan..

    Maidi

    SvaraRadera
  9. Så mycket fint du har.
    Ja snart sommartid HÄRLIGT!
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  10. Så mycket fint du har.
    Ja snart sommartid HÄRLIGT!
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera