Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





torsdag 23 februari 2012

Nyköpt




Här visar jag er vad jag handlade igår hos: Violas romantiska ting .
Har inte placerat ut ljusstakarna än där de ska stå så det kommer det bilder på senare, likaså duken och den lilla ängeln, har jag heller inte placerat ut än.
Skärbrädan fick stå i lådan på köksbänken än så länge i alla fall.....kanske flyttas om sedan vem vet.

Idag blir till att åka och jobba kväll .......och så är det loppmarknad Torsdag kväll och Lördag  här i byn
typisk att jag alltid jobbar så fort det är något kul.........är förvisso ledig på Lördag ,så jag får ta en sväng då.
Men det bästa brukar  ju gå redan på torsdagen...det är bara så ..men man kanske kan hitta nåt, hoppas på det ialla fall.


Ha en fortsatt bra dag och kväll

1 kommentar:

  1. Underbara ljusstakar! Ser att du kommit över fina gamla konservburkar också, var på loppis igår och kom hem med en kasse full med Surte-glas med lock och bågar i perfekt skick, en tia styck! Ibland blir man så glad för bara en glasburk!

    Kram Susanne

    SvaraRadera