Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





söndag 12 februari 2012

Mer köksbilder

                                Det blev lite mera köksbilder idag                    




                           Och till sist Barnbarnet  som fyllde 9 ÅR i Lördags .
 Vad helgen har sprungit iväg fort , igår så jobbade man ju först och sen iväg på kalas.
Idag for vi iväg imorse och var barnvakt så dottern och hennes sambo kunde åka till Ikea och inhandla  lite och då fick jag mitt ljusförråd påfyllt också.

Vill också tacka  er som blivit mina följare. 
                                                     Ha en bra kväll

6 kommentarer:

  1. Du verkar ha så mkt fint i ditt kök....du får nog ila hit nästa vecka, har bara 6 stakar kvar....dom har sålt bra :) kram

    SvaraRadera
  2. Men vad fint du har, så där ljuvligt hemtrevligt som jag vill ha!
    Å tack för goa hälsningen hos mig, jag njuter för fullt av den lilla trollungen *ler*
    Grattis i efterskott till barnbarnet!

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt du har i ditt kök. Många fina saker där...
    Kram Sonja.

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har i ditt kök. Jag ska ändra lite i mina hyllor oxå i köket med mina ny loppade saker.
    Hoppas du får en fin start på veckan.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. O vad härligt hon sitter där på soffan, grattis i efterskott.
    Ja särskild när man har inbokat något flyger helgen förbi.
    Så härligt och skönt det ser ut i ditt kök.
    Ha en skön dag. Hoppas solen skiner hos dig också.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  6. Hallojj!!!
    Mycket fina saker du har där
    i köket ....
    Du får ha en härlig vecka!
    Kram Sofia

    SvaraRadera