Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





torsdag 2 februari 2012

Loppisfynden

Här kommer några bilder på loppisfynden jag gjorde igår
En resväska  och en pall  som jag inte har bestämt mig om jag ska måla eller inte ,den får vara så länge iallafall.Några grytlappar som jag tänkte kunde passa som mattor i ett dockskåp
Några notpapper , en gammal diktbok och en lite psalmbok.
Och detta var vad jag köpte mig efter tandläkarbesöket: En fin Madonna


Ha en bra kväll

3 kommentarer:

  1. Hejsan
    Kul att du ville vara med i min utlottning.
    Du får såklart 3 lotter du länkar följer och lämna en kommentar ;)
    Ha en fin kväll.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Jösses vad mycket fint du har här. Precis såna prylar jag gillar. Att göra om saker man fyndat är också något jag älskar att pyssla med..
    Hönsnät måste jag också skaffa..

    Maidi

    SvaraRadera
  3. Pallen kan flytta hem till mig :)

    SvaraRadera