Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





söndag 15 januari 2012

Lite bilder från köket

                           








                        

 Ett bild -collage från kökets hyllor . Jag får inte bilderna att ligga där jag vill, men jag kanske måste skaffa nåt bra fotoprogram att göra om i och fixa med bilderna . 
Blev en sväng till Ikea idag och inskaffade lite ljus..det går ju åt några stycken varje dag . Jag har säkert minst 15 värmeljus tända varje kväll + lite vanliga ljus också.....tycker det är mysigt och lite varmt blir det också.
Nu väntar dammtrasan så här en söndag men det går det också.
Har så mycket jag skulle vilja göra men orken o lusten finns inte riktigt ännu. Kan det vara vårtrötthet?

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar