Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





fredag 6 januari 2012

Blandat

 Lite blandat idag .....gjorde en bild i gammaldags ..det är vägen som går  förbi huset som man ser,det snöade lätt när jag tog bilden.


Tre små Kryddburkar som jag  fyndade på på loppis för en 10:- styck och till höger köksfönstret när
julen har plockats bort .........det blir lite tomt  .....har inte bestämt mig om jag ska ställa dit en lampa  också
eller om det bara ska vara så som det är ...får fundera lite

Ha en bra kväll alla

2 kommentarer:

  1. Så fint det vart med bilden!
    Kika in hos mig jag har en utmärkelse till dig!:)
    Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har! Och bilden längst upp är ju bara helt underbar!
    2 lotter lagda till dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera