Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





fredag 23 oktober 2015

Ljus i vårt hus

Hejsan 
kikar in en sväng ...hoppas ni har det bra 
veckorna de bara rusar iväg och snart är det jul igen. Vi har rensat lite ute och bla klippt ner en nyponbuske men först tog jag reda på nyponen och har torkat dom 
ska väl nyponsoppa så småningom 
Ja idag ska jag iväg och besikta bilen ..aldrig roligt tycker jag
lika nervöst varje gång man sitter där och väntar. Sen iväg och jobba kväll och imorgon blir det barnvakt hela dagen lång hos barnbarnen då föräldrarna ska åka till Ullared och shoppa .Jag ska också ta en tur dit så småningom .



Önskar er alla en fin helg 
Kram






2 kommentarer:

  1. Ha en fin helg med jobb och barnbarn!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så förståndigt att Du fick ha de små, inget vidare att gå på Ullared med barnen varken för barnen eller deras föräldrar. Så fina bilder
    Vi plockade alltid nypon förr min make och jag. Då kan man tala om Nyponsoppa, vilken skillnad mot blasket man köper i tetrapack.
    Härligt trevlig söndag önskar Hajan

    SvaraRadera