Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 3 augusti 2015

Helgen som var


Hejsan 
hoppas ni alla har det bra i sommaren olika väder
denna blomma växer dock bra ,står under tak men har inte behövt vattna den så mycket så för denna har nog sommaren varit bra när det inte varit så varmt hela tiden.
I helgen var vi iväg på marknad och hade barnbarn med oss
Här är det fikadags med våfflor och festis till barnen och kaffe till morfarn och mormorn
Kepsarna tjejerna har på sig köpte de där.
Vi gick runt och tittade på alla stånden och sen hittade vi bollspel att pricka fotbollen i olika hål 
Det gillades så det blev några omgångar ..de vann kexchoklad när de fick igenom bollen.
Sen köpte vi godisremmar det är ju ett måste då man är på marknad.Vi var också med på en auktion en stund och jag ropade in två grejor som jag fick för 50:- st
Visst är de väl fina?
Hoppas att kunna fylla den vänstra med svamp kanske.Sen avslutade vi med att barnbarnen åkte lite karusell och spelade på chokladhjul ,,men de hade otur där

Ha en bra start på veckan 
Kram





4 kommentarer:

  1. jättefina korgar....dom kan du nog fylla med allt möjligt ;))
    Ha en fin kväll !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Kul att gå på marknad med barnbarnen, sånt brukar gillas!
    Vilka fina auktionsfynd du gjorde! Jag gillar flätade korgar men inte lätt att hitta några gamla.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jättefina fynd du har gjort. Skulle vilja ha något liknande i min hall så att jag kan ha vantar mm i höst.:)

    Igår hämtade jag hem matbord från budgivning på auktion. Revykungen Ernst Rolfs dotter har haft i ägo. Lite kul kuriosa. Idag ska jag iväg och hämta ett annat bord, och jag vet inte vart jag ska ha den men jag blev liksom kär.hihi Jag får nog köpa mig större lägenhet. :)

    Önskar dig en fin dag!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  4. Så härligt ni verkar ha haft det!
    Vilka fina korgar... och bra pris!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera