Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





fredag 1 maj 2015

Fina saker

Ja så har man fyllt 60 år då ..man närmar sig pensionsåldern.
Det är inte utan att man känner sig lite sliten ibland.
Men bara att ta nya tag.
Fick en massa fina saker förstås
Och på Söndagen var vi iväg på lite fotboll  och sen så har veckan gått i ett rasande tempo 
 I måndags var jag och äldsta dottern hos mamma och städade på hennes balkong ..jösses vad grejor vi fick ihop att kasta.
Igår var det ju Valborg ..då var  Yngsta dottern och de tre äldsta av hennes barn och jag ner till Kvarsebo och tittade på elden bla. men fy så kallt det var ..inget ovanlig när det är Valborg förstås
Idag har det varit sista arbetsdagen på veckan så inget 1:a majfirande här och imorgon iväg på fotboll med Tindra. Men det är bara roligt .
lite gammalt och rostigt 
Ha en trevlig helg
Kram



5 kommentarer:

  1. Så fina saker du blev uppvaktad med!
    Valborg är ju alltid (nästan) kall så det planerades inget särskilt här utan det blev en avkopplande innekväll.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis och välkommen in i klubben!
    Ha en fortsatt fin helg! kramiz

    SvaraRadera
  3. Stort grattis lite i efterskott! Vad mycket fint du fick! Jag har bytt bloggportal och namn. Välkommen att följa mig på http://www.ruffostuff.se/bloggnyheter/
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Har jag grattat dej ?....om inte så grattis i efterskott ;))
    Jaa äldre blir man för varje år...det är bara att gilla läget ,hihi...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott!

    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera