Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





söndag 16 december 2012

Vinnare...

Idag  har vi haft pysseldag med barnbarnen ...bilder på det kommer en annandag..men jag  fick hjälp av dem att dra vinnarna i utlottningen..här är de:
Pernillaeriksson1@hotmail.com
Maila era adresser på : timmergata@hotmail.com
Grattis till er och tack alla som ville vara med....nu blir det snart Jul med Ernst ..det måste ju ses eller hur?
Ha en bra kväll
Kram




15 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna!! och Tack för den fina utlottningen!!
    Oj, Ernst hade jag glömt...då måste jag skynda på med hundpromenaden.

    ha det gott!!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  2. Grattis till glada vinnare! Nu tittar vi på Ernst!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna ;) jag var tyvärr själv inte med denna gången... Ha en fin vecka Rosa <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna. Så himla söta hjälpredor du har :-)
    Fin 3:e adventskväll! Kram Paula

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning!
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Ernst här oxå.
    Stort grattis till de lyckliga vinnarna.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  7. Vilka hjälpsamma barn...synd bara att de drog fel lott(min)...hihi...men grattis till vinnarna iallafall. Ernst har jag missat men ska snart se avsnittet på tv4 play...Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Vilka bra lottdragare du har;) Grattis till vinnarna!


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen Rosa!

    Åh jag missade Ernst ikväll! Får spana in honom på TV4 Play..


    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  10. Såg att jag missat Ernst! Vilka gullungar på bild som Du har.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Gratulerer til vinneren:)

    For noen nydelige barn dette var:)
    Ha en herlig uke
    Klem Merete

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnarna. Tur att du fick så bra hjälp vid dragningen...
    Nu är det ny vecka och det börjar närma sig...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  13. Grattis till vinnarna!
    Jag var borta igår så jag missade Ernst, men det är då tur att man kan kolla på TV4 play:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  14. Pyssel med barn är trevligt - det gillar jag!
    Missade Ernst - får se det på datorn istället. Platsen ligger 15 km härifrån och det ligger jättefint.
    Ha en riktigt go´ måndag!

    SvaraRadera
  15. Tjoohoo tack!!
    Vilka duktiga barnbarn du har! Både på att pyssla och dra lotter, haha
    Kram

    SvaraRadera