Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





onsdag 1 februari 2012

Jag har vunnit

Idag blev jag så glad när jag såg att jag hade vunnit utlottningen hos Lena med Ett vitare hem jag brukar aldrig ha någon tur i varken lotter eller spel och så VANN JAG  .
Var hos tandläkarn idag , är ju aldrig varken billigt eller kul att gå dit så när jag varit där tyckte jag att jag var värd att gå och köpa mig nåt. Och sen var dottern och jag på tre olika Loppisar ,vad jag fyndade visar jag imorgon. Idag en bild på en tavla gjord av en handduk och en loppad o målad ram , hjärtat  som hänger på är köpt i Ullared.

Ha en bra kväll

1 kommentar:

  1. Vad roligt..ett stort grattis, KRAM och ha en skön kväll

    SvaraRadera