Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





tisdag 24 januari 2012

Ljus o värme

 Detta är en fusk-kamin men den är elektrisk ju så att man får värme om man vill ,sen får man tända ljus. Det har varit en öppen spis här någon gång antagligen pga väggen här och det syns en platta under korkmattan som den har stått på,lite synd tycker jag att den är borta . Ska försöka hitta en större snyggare modell som
inte kostar en förmögenhet heller annars får man väl försöka att mura upp nåt själv som ser ut som en öppen spis.
 Måsta bara visa detta fynd också.Eftersom vintern kom i alla fall så var jag tvungen att gå och köpa stövlar .Var då på Skopunkten  och gjorde dessa fynd  2 par för 150:-   Det högra paret hade kostat 499:-
och det andra 399:- Det kallar jag  superfynd eller hur.


Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Så fint du har det hemma hos dig! Och en fin och vacker blogg!!!
    Måste kolla Skopunktens erbjudanden med det samma!!

    SvaraRadera