Välkommen hit

Här finns många saker fyndade på loppis o omgjorda av mig.

Gillar gamla ting men även lite nya får komma hem till mig





måndag 16 januari 2012

Kuddar


Kuddfodral från Gekås till vänster, där kan man ju göra otroliga fynd .Här är det fortfarande kallt och snö kvar .Ska åka in till staden en sväng så småningom, tar nog svängen förbi  en loppis som jag brukar titta in hos lite nu o då. Den ligger så bra  till på vägen hem och har öppet alla dagar utom Söndagar.Jag brukar även lämna in lite grejor där som jag vill bli av med och sen hittar man ju alltid något nytt att ta med sig hem.
Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Heej och tack gulliga för din kommentar inne hos mig! Åh vad fint du har det, jag lägger till dig i min lista så jag hittar tillbaka!

    Ha nu en fin vecka!
    Kram Anki

    SvaraRadera